- Деталі
- Категорія: Новини
Державна податкова служба України в кожному регіоні та м. Києві створила «гарячі лінії» для надання інформаційної підтримки мобілізованим ФОП та членам їхніх родин
ДПС надає кваліфіковану допомогу та роз’яснення мобілізованим платникам податків - фізичним особам, які не можуть виконувати податкові обов’язки, чи членам їхніх родин з питань застосування норм податкового законодавства.
Для отримання роз’яснень працюють «гарячі лінії»:
з питань оподаткування – (044) 454-66-45, (044) 454-67-44;
з питань податкового боргу – (044) 520-61-34.
Консультації також можна отримати у ЦОП Головного управління ДПС у м. Києві: https://kyiv.tax.gov.ua/okremi-storinki/arhiv2/852462.html
Детальніше про особливості оподаткування ФОП під час та після проходження військової служби: https://kyiv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/887495.html
Також отримати інформаційно-довідкові послуги можна в Контакт-центрі ДПС за тел.: 0-800-501-007.
- Деталі
- Категорія: Новини
Завершився другий двотижневий курс «Київської академії підприємництва ветеранів» від Київський міський Центр реабілітації "Аскольд," створений за ініціативи заступниці голови КМДА Марина Хонда та підтримки директора Департамент соціальної та ветеранської політики КМДА Руслан Світлий КП ГіОЦ КМР Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА .
Загалом участь в онлайн-навчанні взяли 255 Захисників, Захисниць, членів їхніх родин та родин загиблих з різних куточків України.
мовою цифр про учасників та учасниць:
- 72% – Захисники та Захисниці.
- 22% – партнери Захисників та Захисниць.
- 6% – члени родин загиблих Героїв та Героїнь.
- 19% – люди з інвалідністю.
- 47% – чоловіки, 53% – жінки.
Всі дні пройшли інтенсивно та пізнавально із традиційною частиною "питання-відповіді". Ось коротко про кожен день:
День перший експерт у сфері державної реєстрації, кандидат юридичних наук Віталій Желінський дуже інформативно та доступно роз'яснив порядок реєстрації фізичної або юридичної особи. Стало зрозуміло, які документи, куди, в якому порядку куди подавати, від кого і в який строк очікувати відповідь.
День другий розібралися із оподаткування малого бізнесу разом із Державна податкова служба України.
Другу частину зустрічі було присвячено питанням трудових відносин та офіційному працевлаштуванню. Фахівці Головне управління Пенсійного фонду України в місті Києві Пенсійний Фонд розповіли, як правильно оформити на роботу найманого працівника та в чому полягають переваги офіційного працевлаштування.
День третій було присвячено питанню оренди комунального майна територіальної громади м. Києва. Представники Департамент комунальної власності м. Києва професійно, лаконічно доступно розповіли учасникам:
- про процедуру оформлення оренди комунального майна,
- про порядок подачі документів, терміни розгляду,
- порядок встановлення розміру орендної плати
- майданчики на яких можна такі оголошення моніторити та інші важливі питання сервісу оренди комунального майна.
В другій частині зустрічі представники Київський міський центр зайнятості детально розповіли про «Порядок отримання мікроґранту та ґранту на створення або розвиток власної справи» учасниками бойових дій, особами з інвалідністю внаслідок війни та членам їх сімей. Слухачі отримали детальну інформацію щодо того, які документи потрібні, про розмір мікроґранту та ґранту, обов’язкові умови отримання та інше.
Четвертий день представники ДСНС України розповіли про дозвільні документи необхідні для відкриття власної справи залежно від обраного напряму діяльності. Також зупинились на порядку проведення перевірок. Бо бізнес в першу чергу має бути безпечним і для себе і для оточуючих.
Другу частину зустрічі було присвячено офіційному працевлаштуванню найманих працівників. Про це слухачам розповіла представник Центрального міжрегіонального управління Державна служба України з питань праці Державна служба України з питань праці .
А Департамент Поліція охорони проінформували учасників проєкту про захист бізнесу. Зокрема розглянули про можливості встановлення систем відеоспостереження, датчиків руху та задимлення, "тривожні" кнопки, безконтактне відкриття, дистанційний контроль руху на об'єкті та інші... Було розглянуто теми «Фізична та технічна охорона бізнесу» також розібрали специфіку Порядку укладання договорів.
День п'ятий представники КРЦПК розкрили актуальні теми сьогодення, а саме «Інформаційна гігієна» та «Штучний інтелект». Чому це важливо. Обговорили правила кібербезпеки, як захисту в цифровому світі. Розглянули набір правил і практик, які допомагають захистити себе та особисті дані в інтернеті при веденні бізнесу.
День шостий було присвячено розвитку навичок комунікації та ефективності у продажах. Працівники Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини провели тренінг на тему «Управління персоналом. Розвиток навичок комунікації та особиста ефективність у продажах».
Сьомий день представник консалтингової компанії «Бюро Державіна», що реалізувала понад 500+ проєктів, розповіла про послуги, які надає компанія: від пошуку приміщення та маркетингового аналізу локації до перших клієнтів.
День восьмий спікерами були представники успішного власного бізнесу: «Pelovit-R» та український виробник кави «Minelly».
«Pelovit-R» - український бренд, що вже більше ніж 10 років успішно створює доглядову спа-косметику, є розробником назви Pelovit-R, якою маркує свою косметичну продукцію.
Український виробник кави «Minelly» - це про особливості кавового бізнесу в Україні та створення продукту «під ключ».
День дев’ятий досвідом поділились представники успішного власного бізнесу: ТОВ «Українська креветка» та інклюзивної безбар’єрної кав’ярні «НовіМИ».
ТОВ «Українська креветка» - це про «від екскурсії на виробництво до запуску власного бізнесу». Еко-ферма «під ключ», від прорахунку вашого приміщення до реалізації готової продукції.
«НовіМИ» - інклюзивна кав’ярня, де баристами працюють люди з інвалідністю, зокрема й на кріслах колісних. Допомога людям з інвалідністю у відкритті власної кавʼярні та інтегруванні в ринок праці.
День десятий присвячено питанню написання бізнес-плану та франчайзингу. Представники Державний університет “Київський авіаційний інститут” - КАІ детально розповіли про процес створення бізнес-плану майбутніми підприємцями. Розібралися у важливих моментах: з чого почати, на що звернути увагу, щоб досягти успіху.
- Деталі
- Категорія: Новини
З 2 по 13 грудня 2024 року проведено перший двотижневий курс «Київської академії підприємництва» для Захисників, Захисниць, членів їхніх родин та родин загиблих від Київського міського Центру реабілітації "Аскольд", створений за ініціативи заступниці голови КМДА з питань самоврядних повноважень Марини Хонди та підтримки директора Департаменту соціальної та ветеранської політики КМДА Руслана Світлого, КП ГіОЦ КМР Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.
Загалом участь в онлайн-навчанні взяли 119 Захисників, Захисниць, членів їхніх родин та родин загиблих з різних куточків України.
Це не просто цифри – це понад сотні історій про прагнення будувати нове життя. А курс «Київської академії підприємництва» – це не лише про бізнес. Це про підтримку, про можливість знайти нові інтереси, відновити віру в себе та отримати ресурси для побудови майбутнього.
Кілька цифр про учасників та учасниць:
- 63% – Захисники та Захисниці.
- 25% – партнери Захисників та Захисниць.
- 12% – члени родин загиблих Героїв та Героїнь.
- 19% – люди з інвалідністю.
- 57% – чоловіки, 43% – жінки.
І навіть якщо не всі стануть підприємцями, ці знання точно не будуть зайвими. Вони відкриють нові можливості, стануть основою для усвідомленого вибору й частиною психологічної реабілітації.
Всі дні пройшли інтенсивно та пізнавально. Ось коротко про кожен день:
День перший: розібралися із оподаткування малого бізнесу разом із Державна податкова служба України.
День другий: експерт у сфері державної реєстрації, кандидат юридичних наук Віталій Желінський дуже інформативно та доступно роз'яснив порядок реєстрації фізичної або юридичної особи. Стало зрозуміло, які документи, куди, в якому порядку куди подавати, від кого і в який строк очікувати відповідь.
День третій: представники Київського міського центру зайнятості детально розповіли про «Порядок отримання мікроґранту та ґранту на створення або розвиток власної справи» учасниками бойових дій, особами з інвалідністю внаслідок війни та членам їх сімей. Слухачі отримали детальну інформацію щодо того, які документи потрібні, про розмір мікроґранту та ґранту, обов’язкові умови отримання та інше.
День четвертий: було присвячено питанням трудових відносин та офіційному працевлаштуванню. Фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві розповіли, як правильно оформити на роботу найманого працівника, та в чому полягають переваги офіційного працевлаштування.
Другу частину зустрічі було присвячено офіційному працевлаштуванню найманих працівників. Про це слухачам розповіла представник Центрального міжрегіонального управління Державна служба України з питань праці Державна служба України з питань праці .
День п'ятий: було присвячено питанню оренди комунального майна територіальної громади м. Києва. Представники Департаменту комунальної власності м. Києва професійно, лаконічно та доступно розповіли учасникам:
- про процедуру оформлення оренди комунального майна,
- про порядок подачі документів, терміни розгляду,
- порядок встановлення розміру орендної плати
- майданчики на яких можна такі оголошення моніторити та інші важливі питання сервісу оренди комунального майна.
День шостий: представники ДСНС України розповіли про дозвільні документи необхідні для відкриття власної справи залежно від обраного напряму діяльності. Також, зупинились на порядку проведення перевірок. Бо бізнес в першу чергу має бути безпечним і для себе і для оточуючих.
Поліція охорони проінформувала учасників проєкту про захист бізнесу. Зокрема розглянули про можливості встановлення систем відеоспостереження, датчиків руху та задимлення, "тривожні" кнопки, безконтактне відкриття, дистанційний контроль руху на об'єкті та інші... Було розглянуто теми «Фізична та технічна охорона бізнесу», також розібрали специфіку Порядку укладання договорів.
День сьомий: представники КРЦПК розкрили актуальні теми сьогодення, а саме - «Інформаційна гігієна» та «Штучний інтелект», чому це важливо. Обговорили правила кібербезпеки, як захисту в цифровому світі. Розглянули набір правил і практик, які допомагають захистити себе та особисті дані в інтернеті при веденні бізнесу.
День восьмий: присвячено питанню написання бізнес-плану, представники Державного університету “Київський авіаційний інститут” - КАІ детально розповіли про процес створення бізнес-плану майбутніми підприємцями. Розібралися у важливих моментах: з чого почати, на що звернути увагу, щоб досягти успіху.
День дев’ятий: розбиралися у санітарному законодавстві, санітарному та епідемічному благополуччі населення у сфері гігієни праці, державному контролі за додержанням законодавства про захист прав споживачів. Представники Головного управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в м. Києві Держпродспоживслужба познайомили присутніх з нормативними документами, якими регламентуються норми роботи різних напрямків бізнесу, розповіли про санітарний регламент ведення бізнесу в різних сферах діяльності, про порядок та підстави щодо перевірок.
День десятий: було присвячено розвитку навичок комунікації та ефективності у продажах. Працівники Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини провели тренінг на тему «Управління персоналом. Розвиток навичок комунікації та особиста ефективність у продажах».
Приємно працювати із справжніми професіоналами. Ми спільно створюємо економічну безбар'єрність для Захисників, Захисниць, членів їхніх родин та родин загиблих.
- Деталі
- Категорія: Новини
Алгоритм дій у разі повітряної тривоги
Важливо пам’ятати, що до сигналу «Повітряна тривога!» треба ставитися відповідально. Вкотре нагадуємо про алгоритм дій у разі повітряної тривоги:
- коли лунає сигнал "Увага всім!", спускайтесь у найближче укриття. Завчасно дізнайтеся про місце їх розміщення біля вашого будинку чи місця роботи.
- якщо не встигли добігти до укриття, негайно перейдіть у приміщення без вікон, скористайтеся правилом «двох стін».
- на випадок, якщо зникне зв’язок, Інтернет, світло, проговоріть із близькими порядок дій та місце зустрічі. Вже зараз збережіть місця розташування Пунктів Незламності. Їх можна переглянути на сайті https://nezlamnist.gov.ua/
- завантажте карти місцевості, що працюють без Інтернету. Вдома зробіть запас продуктів першої необхідності та води.
Алгоритм дій після сигналу «Повітряна тривога», у разі якщо ви знаходитесь на відкритій території та поблизу немає укриття: - сховайтесь у яру, насипі або ямі; - лягти треба ниць, голова опущена обличчям до землі; - закрити долонями вуха та відкрити рот - це врятує від контузії та баротравми, лікті прикривають шию; - після завершення повітряної тривоги можна виходити з укриття. Пам’ятайте, що найцінніше – це Ваше життя та здоров’я. Бережіть себе та своїх близьких!
- Деталі
- Категорія: Новини
В Центрі розроблено новий курс з вивчення української мови для відвідувачів «Мовна майстерня».
Мета курсу – заговорити вільно та красиво. Курс сприяє вивченню української мови, де всі охочі можуть навчитися говорити українською вільно, поринути в світ українського слова, гумору, традицій та культури, вдосконалити свої навички, поглибити знання та подолати мовний бар’єр.
- Деталі
- Категорія: Новини
- Деталі
- Категорія: Новини